adres: Ul. Rogozińskiego 23, Łódź Górna
Współzałożycielka Centrum Rozwoju i Terapii Dziecka “RÓŻA”. Absolwentka Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Łódzkiego. Ukończyła także studia podyplomowe w zakresie Neurologopedii Klinicznej z Wczesną Interwencją Logopedyczną na Wydziale Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Zajmuje się logopedyczną i neurologopedyczną pomocą dzieci i dorosłych. Prowadzi także terapię pedagogiczną dla dzieci zmagających się z trudnościami w w zakresie umiejętności szkolnych i przedszkolnych. Jest członkiem zespołów orzekających i diagnostycznych. Jej szczególne zainteresowania skupiają się na udzielaniu logopedycznego wsparcia dzieciom wielojęzycznym.
Neurologopeda, terapeuta miofunkcjonalny, nauczyciel dyplomowany. Posiada kwalifikacje z zakresu terapii pedagogicznej, glottodydaktyki przedszkolnej i wczesnoszkolnej.
Współzałożycielka Centrum Rozwoju i Terapii Dziecka “RÓŻA”. Absolwentka Wydziału Filozoficzno-Historycznego Uniwersytetu Łódzkiego. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie Logopedii Ogólnej, a następnie Neurologopedii na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Ukończyła wiele kursów doskonalących pracę logopedy, terapeuty m.in. posiada licencję na prowadzenie zajęć z dziećmi systemem prof. Rocławskiego – glottodydaktyka, a także zdobyła kwalifikację do prowadzenia terapii miofunkcjonalnej wg Anity Kittel. Szczególnie interesują ją zagadnienia wczesnej interwencji terapeutycznej. Współpracowała z Wojewódzkim Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli w Łodzi, gdzie prowadziła tam szkolenia dla uczestników kursów kwalifikacyjnych.
Psycholog, Certyfikowany Trener Umiejętności Społecznych
Magister psychologii. Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego . Prowadzi zajęcia TUS (Trening Umiejętności Społecznych). Wspiera dzieci w sytuacjach trudnych.
Prowadzi zajęcia terapeutyczne indywidualne i grupowe dla dzieci i nastolatków. Przeprowadza konsultacje psychologiczne oraz wspiera rodziców w pracy z dzieckiem.
Magister Logopedii, Neurologopeda,
Terapeuta Leczenia Zaburzeń Motorycznych Jamy Ustnej MFS
Zajmuje się terapią logopedyczną dzieci oraz osób dorosłych. Stale podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w szkoleniach i kursach, by poznawać nowe metody oraz rozwiązania terapeutyczne i móc jeszcze skuteczniej pomagać pacjentom. Najważniejsze ukończone szkolenia do tej pory to : „Terapia dziecięcej apraksji mowy, ORM, afazji motorycznej i rozwojowej wg zasad motorycznego uczenia” E. Grzelak, „Skojarzenia do mówienia” E. Grzelak, “Ocena funkcjonalna traktu ustno–twarzowego. Mioterapia –podejście autorskie” Ewelina Mendala – Kwoczek, Szkolenie „Wprowadzenie komunikacji alternatywnej i wspomagającej u osób z wieloraką niepełnosprawnością” Monika Jerzyk, Ocena ruchomość języka (m.in. w odniesieniu do wędzidełka języka) w aspekcie czynności prymarnych i artykulacji” Danuta Pluta – Wojciechowska, Szkolenie Modułowe MFS.
Fizjoterapeuta dziecięcy
Współpracuje z dziećmi jako fizjoterapeutka pediatryczna i terapeutka integracji sensorycznej. Ukończyła Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach i Akademię Wychowania Fizycznego w Krakowie na kierunku Fizjoterapia. Uczestniczka szkoleń o tematyce neurorehabilitacji i rehabilitacji w pediatrii. W codziennej praktyce wykorzystuje umiejętności zdobyte w trakcie kursów bazujących na stabilizacji i plastyczności nerwowo-mięśniowej (PNF, N.A.P., DNS) oraz Metodę Ruchu Rozwijającego W. Sherborne i Metodę BeBo.
W pracy z najmłodszymi korzysta ze szkolenia z masażu Shantala i wiedzy zdobytej w trakcie warsztatów “Niemowlęta – wizyta patronażowa”. Cel terapii opiera o wywiad z rodzicem i diagnozę funkcjonalną.
Fizjoterapeuta dziecięcy
Magister fizjoterapii, fizjoterapeutka dziecięca. Ukończyła Uniwersytet Medyczny w Łodzi. Od początku praktyki zawodowej związana z najmłodszymi pacjentami. Pracuje z dziećmi w każdym wieku, od pierwszych miesięcy do 18 r.ż. Certyfikowany terapeuta metody NDT-Bobath oraz Integracji Sensorycznej. Na bieżąco szkoli się w zakresie terapii neurorozwojowej, oraz terapii zaburzeń sensorycznych, aby jak najbardziej kompleksowo wspomagać pacjentów z trudnościami w rozwoju psychoruchowym.
Dietetyk, specjalista ds. żywienia dzieci, pedagog
Absolwentka Wydziału Filozoficzno-Historycznego Uniwersytetu Łódzkiego. Dyplomowana dietetyczka, stale podnosząca kwalifikacje w różnego rodzaju kursach, szkoleniach i wydarzeniach.
Specjalizuje się w szczególności w pracy z dziećmi z różnymi trudnościami związanymi z jedzeniem, m.in. z wybiórczością pokarmową. Uczy świadomego rozszerzania diety i żywienia dzieci. Prowadzi różne wydarzenia edukacyjne skierowane do dzieci i dorosłych. Współpracuje z sekcją koszykówki kobiet ŁKS,
w kategorii juniorek. Prowadzi konsultacje żywieniowe, analizę diety i sposobu odżywiania oraz holistyczny proces zmiany nawyków żywieniowych dla małych i dużych pacjentów.